December 20, 2013

Hello December :)




Assalamualaikum and hi semua !!! Eh terlebih excited pulak makk nyahhh . Al-maklumlah dah lama juga ni tak berblogging muehehee. Banyak benda terjadi lately ni taww taww. Haaa korg mesti tertanya-tanya kan kenapa aku senyap? Kemana aku pergi? Meh ceq cite nahh . Hehe sebenarnya aku dah pun sambung belajar di Uitm Lendu (London) katonyoo amek pula bahagian Masscom mmg lah tercampak ke sana hahaha .   Dan alhamdulilah juga aku dapat roomate yang sporting, rajin solat dan ajak study pun sesama aww aww . Cume kekdg jee dorang tu suka buli aku sebab dorg suka tengok perangai aku yg mengade ngade ni (sumpah taktipu) hahahaha . Tapi aku open jee tak kesah pun asalkan dorg baik :) Haaa sorang roomate aku ,Nisa. Dia berasal dari Alor Gajah je dan  dia amek Banking. Yg lagi sorang pula, Syila berasal dari Kelantan tetapi menetap di Selangor tak silap lah. Nak cerita panjang lebar pasal dorang pun takboleh jugakkan ? Sebab banyak lagi nak cerita ni hihihi. Then, cerita pasal kelas pulak . Secara kebetulannya lah aku ni dapat sama kelas dgn kawan aku dri JB (Syera) nama diberi yoo . Lagi lah best kan kann ! Lepastu bermula lah aku berkenal kenalan dgn classmates aku yang lain .  First day, nampak lah mcm berpuak and tak berapa rapat sgt aww tapi lama lama jengjengjengg....... sekarang dah jadi makin rapat kaww. Setiap kali ade group assignment mesti kiteorg akan berkumpul di satu tempat dan buat bersama-sama. Supaya dapat berbincang dan kongsi pendapat . Seriously , ramai yg cakap kelas kiteorg ni lain drpd yg lain dan sampai ade yang cakap kelas kiteorg ni 'more to study' nak buat mcm mana kan baru part one je pun mmg lah nmpak jee baik semuanya. InshaAllah tak berubah yaa teman-temanku sekalian :)) Kekadang ada masa lapang juga, kiteorang ada lah sewa kereta dan keluar melepak bersama-sama . Haa time tu memang boleh dicakapkan first time keluar sekali semua classmate taww . Sebelum ni memang keluar dgn yg mana rapat je . Bila masuk Uitm ni taktahu pula tukar angin nak keluar reramai sbb org kata baru havoc~~  katanyaaa. Hahahaa biasalah kan budak masscom  kan meriah . Ok tu je setakat ni nak bercerita pasal roomate and classmates hmm nak cerita pasal apa lagi yaa ? errrrr ohhh yaaaaaaaa korang mesti tertanya tanya anything happen between me and him ????? 

Let's see............................. 

Hmm nope, we're still like before . No relationships! But just a friend. Before this we had some arguement about our status and unconditionally the answer still the same. So i've decided to be one of his closet friend.  1 years was a long time of  waiting for someone to pay back my love. It just a waste if I keep waiting and waiting.... So I better move on and built a new life in a next year . Even it's hurt but i should try right ? Yaa , I will . Thank you to those who are givin' me a support and strength . Ok then , it's mornight right now. So i better go to sleep . Goodnight and Assalamualaikum bloggerssss :*