October 11, 2013

Hi




Assalamualaikum blogger tercinta cewahhh . Alhamdulilah harini ada juga masa aku untuk berblogging . Maaf ya kawan kawan sebab dah lama tak bercoret coret di laman blog ku ini hehe . Korang semua sihat ? Alhamdulilah juga aku kat sini pun semakin sihat sekarang ni malah semakin gemuk taw o,o biasa lah tuh kan , bila nak kurus ada je yg marah . Dan aku pun takboleh nak diet sangat nanti sakit pinggang nanti datang balik . haishh berdoa sahajalah kan ? hmm harap maklum harap maklum awak awak semua . sebenarnya aku dengan mHk ini sedar tak sedar dah cecah 1 tahun 4 bulan berkenalan alhamdulilah . Dan alhamdulilah juga kami dah jarang bergaduh benda yang remeh temeh ni . Tak lama lagi dia dah nak final so kekadang je kiteorang contact . Aku pun tak kesah sangat asalkan dia belajar bukan main game , ehh ? hahaha . kaki main game budak tu sebenarnya haha . Kalau aku bosan atau takda buat apa apa , kerja aku main candy crush je lah yang mampu haha habistu nak whatsapp dia takut kacau dia . Sokaylah memang dah biasa hari hari gini cewahh . Dia pun perlu masa untuk diri dia juga kan so I don't mind lah :)) Asalkan dia happy aku ni siapa je nak kongkong life dia hahahahaha . Oh ya dalam masa setahun lebih kiteorang kenal ni juga, kiteorang tak sempat lagi berjumpa haha sedih kan ? takpalah aku faham situation dia macam mana . Kalau ada masa , insyaallah Allah akan pertemukan kiteorang . So, menunggu sahajalah saat saat itu haha :p btw you, sorry ya selama ni kacau dan suka usik usik you . hehehehee dah jadi habit i lah :DD  dan sorry juga kalau lelebih gedik gedik dgn you . takpa sekali sekala kan gegedik dgn you . dah terbiasa kwekkwek :p papepun , bila main futsal ke apa jaga diri bebaik k ? ingat semua pesanan i . dan selamat menyambut aidiladha you okaylah sampai disini sahajalah coretanku esok esok aku smbung lagi okay ? 

SELAMAT MENYAMBUT AIDILADHA BLOGGERS ♥