August 22, 2013

Things that happen

Assalamualaikum dan selamat petang semua . Harini aku nak cerita banyak benda yg jadi dalam hidup aku lately ni . Hmm sekarang alhamdulilah aku masih lagi teruskan hidup aku ni . Dan antara aku dgn MHK dah pun berakhir bermula hari semalam . Berbagai dugaan kan ? Ya dia dh sedaya upaya jaga aku yang slow and always merajuk ni . Terima kasih awak 😊 mungkin sebelum ni aku dgn dia mmg banyak kali gaduh tapi kiteorg masih bertahan sampai semalam . Aku dgn dia dh beri keputusan muktamad . Haa sokaylah anggap je lah takda jodoh . Mungkin lepasni dia akan jumpa dgn perempuan yang lebih baik daripada aku ni hmm . Sama sama kite doakan yaa bloggers ? 😉 Jangan risau aku dgn dia tak pernah simpan dalam hati . Kami masih berkawan macam dulu cume tidak mesra dan tidak selalu contact antara satu sama lain . InsyaAllah kalau ada jodoh , kami akan bersama tapi sekarang hanya berserah pada Allah swt . Sebab hanya Dia yang memutuskan sekali .  Kalau takda , maybe yang terbaik akan datang . InsyaAllah 😇 sama sama doakan yaa ?  ? Maybe aku tak dpt lagi jaga dia , tapi alhamdulilah aku dah pun pesan kat mereka supaya jagakan dia . Terima kasih yaa kawan ✌✌ oklah sampai disini je lah , hari lain nnty aku post k ? Assalamualaikum semua . Maafkan atas segalanya ya 🙏