July 14, 2013

After a few weeks



Assalamualaikum dan selamat malam semua . Pheww lama jugak aku tak berblogging kan ? Kihkihkih . Lupa pulak tu nak wish korang Salam Ramadhan :) Maaf lah ya tak sempat nak wish korang semua . Btw, alhamdulilah sekarang aku dah cuba move on hee . Tapi actually aku dengan dia masih lagi contact . Kiteorang malas nak bergaduh gaduh lagi so senyap jelah kan ? Alhamdulilah jugak aku dah pun cuba untuk bersikap lebih open dengan dia . Suka hati lah dia nak tweet or whatsapp dengan sesiapa pun . Aku dah tak kisah (mungkin) malas nak marah marah lagi . Dia bukannya aku punya seorang kan kan kan ? Terpulanglah pada dia nak buat apa . Yang penting aku still jaga dia insyaAllah :) Sekrang dah bulan 7 hmmm lama jugak kenal dia nii . Guess what ? Aku tanya dia ingat lagi tak dulu mcm mana kita kenal....dan dia INGAT . Hahaha , ketawa aku semalam on the phone dengan dia . Dia pun melayan jee aku cerita bebel semua dalam tepon . Kihkihkih banyak cakap jugak aku ni enn enn :P Alaa peduli apaa hembus jee lah, yang penting aku berkongsi blablabla . Tadi pagi pulak kebetulan memang aku kerja . So tak sempat nak text ke whatsapp apa apa dkat dia . Dan tetiba dapat tahu internet dia boleh guna . Wahhhh, laju jelaa aku whatsapp dia sementara customer takda kan maybe sebab takut dia whatsapp dgn orang lain kut ? KUT lahh . Haish dah kenapa tah dengan aku ni . Selalu pikiran macam tu taw ! Tak elok tak elok . So , whatsapp jelah mcm biasa tapi sempat kejap jelah sebab aku taknak kacau dia lepak ke buat pape dgn kawan kawan dia . So buatbuat jelah busy . Hehehe maaf yaa MH :P Tapi memang ade customer lepastu then lepak lepak dgn bos . Hee . Fuhhh sampai ke sekarang ni penat tak hilang lagi . Maybe sakit sakit pinggang je kut . Esok pulak bos datang lambat sikit so aku kena bukak kedai sendiri . Berdebar lah pulak rasa ni . Hohoho tapi nak buat macam mana kan ? Kerja kan ? InsyaAllah fazira boleh ! Chaiyok !!!! *suka bagi semangat sendiri hehe* okaylah nak tidur dulu lah , ngantuknyaaaaaa..........goodnight assalamualaikum :)