July 01, 2013

Mohd_H




Assalamualaikum penulis penulis blogger :) Harini aku nak bercerita tentang apa yang jadi lagi lagi dan lagi pada aku . Haha takpalah aku pun masih lagi okay dan sabar terima semua dugaan ni . Harini juga aku rasa aku patut dan harus lepaskan dia serta biarkan dia dengan kehidupan dia . Aku tahu selama 9 bulan jugalah aku kenali dia. Aku tahu dia takpernah sayang aku. Mungkin masanya telah tiba. Mesti sekarang dia tengah tidur kan? Sebab tadi pagi tengok bola then dengan kelas dia lagi. Dia pernah cakap, yang dia inginkan seseorang yang menjaga dia. "Hm I dah cuba dah you tapi I rasa bukan rezeki kita mungkin :) I harap sangat perkenalan kita selama 9 bulan ni boleh berkekalan sehingga lah setahun . Lagi 3 bulan je kan dah masuk setahun. Takpalah, bukan rezeki dan bukan jodoh kita. Even lepasni I akan pergi dengan senyap dan insyaAllah I akan sentiasa doakan kejayaan you dan untuk jodoh you ;) Yeah, I sentiasa doakan kawan kawan I jangan risau k? You dah janji dengan I nak study betul betul sem 3 ni kan? Buat betul betul aww. Sorry juga if lepasni I dah takda untuk jadi penyokong you tapi you masih ada kawan kawan yang sentiasa sokong you. Friends are everything, Okay ? :) I pergi ni bukan sebab I marah atau kecik hati dengan you. Tidak :) You jangan risau ok? I always okay with any situation. I kan kuat dan tabah aummm :D You memang layak untuk dapat yg lebih baik daripada I. You takperlu lah risau dan cuba untuk call k ? I taknak you bazirkan masa dan duit you untuk call I sentiasa. Lepasni, I harap you akan sentiasa happy macam dulu. Tentang kita, you tak perlu risau k? I akan cuba lupakan semuanya yg pernah jadi pada kita dulu dulu dan sampailah sekarang. Apa yang jadi ni bukanlah salah you, ni semua silap I. Dan I yang patut mintak maaf dengan you. Macam mana kita kenal dulu memang selalu buat I ketawa dan................ ok ok I'm fine I'm cool. Dan semalam you dah tolong I check kan UM . Terima kasih yaa you :) I hargai sangat taww you . Hee pasal you dengan ex you pula, I rasa dia lebih layak dengan you dan I dapat rasa yang korang boleh getback balik. It's Okay, maybe mulut I masin dan betul betul terjadi? Wahhhhh congratulations  guys. Cuma you janganlah cepat giveup untuk curi hati dia balik k? I tahu you boleh :) InsyaAllah I doakan you dengan dia berkekalan hingga akhir hayat. Aminnn.... itu sahajalah daripada I, take care dan belajar rajin rajin ok ? Nanty dah nak kahwin jangan lupa jemput I taww hehe. Assalamualaikum. "  





Sebenarnya kalau nak diikutkan blog aku ni dipenuhi dengan kisah aku dgn dia . Aku taktahulah dia baca ke tak tapi terpulanglah pada dia kan nak baca ke tak. Yang penting ini semua apa yg aku luahkan. Walaupun ada yang aku tak berani nak luahkan, di sini sahajalah aku boleh bercerita semuanya tentang MH dan tentang kami berdua. Kelakar kan? Ada certain kawan aku pernah cakap, kenapa aku mesti korbankan cinta aku dan berikan kepada orang lain. Jawapannya yg pasti, sebab aku nak dorang happy tapi bukan dengan aku. Aku adalah orang paling tidak layak untuk dorang cintai. Cewahhh, ayat tu mmg takboleh blahh kan? Hehe tapi mmg itulah niat aku sebenarnya. Aku lebih suka dorang dengan org lain jadi aku boleh gembira bila tengok dorang happy :) Niat dan doa aku insyaAllah dengan jalan Allah SWT adalah benar. Ni sahajalah yang dapat menolong diri aku. Jadi korang semua dah tahu kan? Tu sahajalah daripada aku setakat ni. Assalamualaikum semua :)