September 21, 2012

Y o u




Assalamualaikum . Harini aku nak menceritakan sedikit pasal blog yg aku dah tulis haritu , aku pun lupaa bila tpi tak silap minggu lepas kutt ? Semuanya sudah kembali normal , Alhamudlilah :) Kemudian si dia tetiba cakap aku lupakan dia ? Walaoweyyy mana adaaaa . Takdalahh , aku cume takna aku sakit hati smua sebab tuh lah aku cakap mcam tuu . Sorry :) Tapi mmg bersyukur sangat bila aku dgn dia dh okay . Heee cume lately ni pun kiteorg busy dgn hal masing masing . Kdang-kadang aku pun mcm hmm geram and marah pun ada tapi aku kene faham situasi aku dgn dia mcm mana and siapa aku nak marah dia semua tuu . Itu kan hak dia :) Aku hanya berdiam diri jee lah even kdgkdg aku marah . Tapi aku cube buang perasaan marah aku and cube larikan topik tu  sebab aku memang takna gaduh . Kesian pula kat dia , dengan test nyaa assignment lagi . Nevermind , I try my best to throw away my ego as long as I can see his happiness and his smile thats enough for me :)  Bila bosan dan bila dia stress , aku suka record lagu yang aku nyanyi untuk dia . Even aku tahu suara aku tak sedap sekali pun , tapi aku takna dia down and tension sangat . Kiteorg jauh so , apa yg mampu aku buad . Hanya buad dia senyum dan nyanyikan dia lagu . Dah berapa hari ni , dia rajin sangat call aku . Aku taktahu lah bila time bosan jee kee apaa bru dia nak cll . Takpalah redha jee lah if dia mmg buad gytuu . Kdgkdg aku ade rasa gytu juga tapi malas lahh nak tanya dia , nanty tak silap silap aku jadi emotional teruss -,- Aku pun diamkan jee dripada skrg . Mesti rasa lain kann sebab Fazira yg korang semua kenal bukan mcm ni sikapnya ? Haah lahh , aku rasa aku dh berubah siket . Malas nak ungkit ungkit atau marah lagii . Rasa mcm diriku ni annoying gila if aku buad gytuu . 

A's , You know what ? I really wish that you'll not give me a hope with everything that came out from your mouth . I just hope you'll tellin me the truth and not keep it as secret when you dislike me k ? the most I hate is a Liar ! Yes , you should remember it :)  Even it's too early , I never stop thinking about you and you always in my mind . Like everytime I said ♥ , ♥  You're the special one that I have now and I want it becomes forever . My desk is full with your name cause if I miss you , I will write your name on my desk so I will always be happy and keep smiling :D I never ask to be together with you now , cause I also want to concentrate with my SPM too . And you're understand me well . You also always give me a strength to give the best in my examinations . Thank you soooo muchh dear ;) Even we're far apart , my prayers still be with you babe (Y)