September 08, 2012

trueaboutmyself&thisman


Assalamualaikum everyone :) Today I wanna share something about everything so I hope it'll clear . Yes , I still single and unavailable ? I also don't know why . Even someone confess their feelings towards me , but I still can't change my heart to be yours . Honestly , you're guys are so kind to me . But I am not a good girl for you . I'm just a kinda crazy girl that always make you hurts . If today , I break you down . I will always pray for you that you'll find someone else better than me outside there . Don't stick with me . I don't want to hurt you . Pretty sorry guys :'( 









Memperkenalkan Encik Arean Firdaus atau lebih dikenali sebagai  AF "akademi Fantasia" hehehee . Dia stay jaybee tapi continue study hmm jauhlah jugaaa di Perak sana tuu . Dia kate dia dh gelapp ? Hmm tak nmpak gelap pun ? :P  Sebenarbenarnyaa kiteorg belum pernah meet atau hangout lagii . Tapi cara mcm dh pena jumpa kann ? hahaha . Eh ehh tapi korang jangan salah sangka pula , dia bukannya boyfie aku lahh . Kiteorang hanya kawan kann Arean ? Start knowing each other pun, semasa di Twitter . Ingat lagi mase tu aku tweet "#pernahcouplepalinglama 3 tahun jee . kbye" dan dia reply tweet serta bermula lah perkenalan kiteorg sebagai kawan :) Tapi sebelum rapat , aku pun stalk FB and Twitter dia dulu dah ade girlfie belum ? Takut juga bergaul dengan boyfie orang kann ? Malas aku nak bergaduh pasal lelaki hahaha . Lepastuu , dapat tahu dia Single . So , aku layan jeelah mcm biase . Then , kiteorg jadi rapat :) Dan mase harituu, aku merajuk dengan dia . Pehh dia punya pujuk hahahaaha nak buadkan aku repeat and tergelak . Punyalah kecut bila tahu aku merajuk haha . Peace Yoww XD . Tu adalah first time dia pujuk aku hehe .





Pada malam khamis KUT , dia kate dia nak call aku . Aku dah mcm nervous and terdiam seketika . And tanye pada diri aku " Eh kenapa ? Aku ada buat salah kee? " so aku bertenang dulu and react nothing happen . Lepastu , kami berborak borak smpailah kakak aku masuk dalam bilik suruh aku tidur sebab esoknya nak sekola . Tuh lah nak call time orang nak sekolah sape suruh :D  Then , kiteorg pun stop berbual sebab aku fikirkan esok sekolah jee . If tak , on jee calling calling nii hihihi . Dan semalam , kiteorg decide nak tidur lambat untuk webbie . Aku pun menunggu dia balik bilik dia dripd pkul 12 sampailah pkul 3 lebih , bbm tak reply , if call cnfirm punya tak angkat . So aku just diamkan diri jeelah . Sebelum tidur bnyak kali juga lah aku tengok handphone aku if ade pape kee ann tapi takdee . Esoknya aku bangun , dapat bbm dripada dia . Lepas dia tengok status bbm aku , dia pun update dia punya and reply bbm aku . Sebenarnya , aku takna lah marah sangat dgn dia sebab aku dgn dia hanya sekadar kawan . So tak perlu nak control  dia sangat . Kesian pula tengok dia :D Thats why jawapan aku akan bagi "Takpalahh.." cume aku ni memang jenis takbole tunggu orang #perkarapalingdibencinya . Dan akhirnya , kiteorg dah okay punn smpai sekarang :) Sorry if I always care about you and make your day worst . Take care of yourself okay , Arean ? Don't be too active if you couldn't afford to do it . Take a medicine if you gets sick .Goodnight Arean Firdaus