September 15, 2012

I wish for it again



Assalamualaikum . Harini aku nak cerita pasal semalam . Memang excited gilaa nak keluar taww sebab kan dah lame gila tak shopping weeeeee ~ nak nak keluar dgn my twinny and sara . Then aku suruh papa anta aku kat City Square sebab Iqa and Sara ada dkat sane sebab tggu aku mmg lambat lah kann ? Sebab aku kene pegi Skudai dulu . So dorang gerak duluu :) Bila dah smpai , tengah jalan tetiba nampak dorang bru keluar Jco . Nasib baik terserempak , if tak pehh kene cari semua . Susah juga sebab semalam mmg tak dinafikan ramai orang gilaa seyy . Hahaha , then pegi PDI japp tengok ade yang cntik cntik tak . Lepastuu , pegi tandas semua paham paham jeelahh kenapa pegi tandas kann ? "ladies kann" hahahaha :P Then masing masing tanyaa nak pegi mana semua , then decide nak terus pegi KSL City . Tetiba ade kawan nak jumpa pastu bila suruh datang kat dpan Mc'd tak rety rety nak gerak sndiri ? hahahaa . Disebabkan dh lambat , so terpaksa lah gerak naik cab RM8???? Homaii agak mahal juga lahh tapi kiteorg main naik jeelahh abestu takan lahh nak tggu cab jeee . Madah ahh , tak suka tggu tggu ni :D 




Dah smpai jee KSL City , first skali carik tempat pertama yg akan kiteorg pegii shopping . Then shopping window dulu sebab takut nty jmpa yg lagi lawaa . Then bila ade yang comel and lawa lawa , kiteorg pun beli jeelah ape yang berkenan sebab dhh rambang mata . Seriously , baju yg Iqa beli sangatlah comellllllllll dan cantik bila dia pakai . Tak sabar pula nak tengok dia pakai . Then , aku pun beli satu baju ni sebab aku tengok colour baju dia sangat lah comel taww . Then , kat satu kedai lagii kiteorg shopping . Bajuu dia bole tahan comelllll . Cume kat situ jee aku dah rambang mata $,$ Tapi aku punn go on jee lahh . Aku pilih baju yg senang crik tudungnyaa . hehe :P Memang next time nak pegii tempat itu lagi but not today or bila tapi lepas SPM hehee :D Tak sabar nak shopping mcm semalam lagi dengan Iqa and Sara . Nanti bawak duet lebih lebih aww bole shopping banyak Hihihi :D Love you guysssss ♥ ♥ muahhhhh xoxo .