August 06, 2012

Thanks to God


This is how I feel when I heard about it 
FEEL LIKE WANNA JUMP!!!! :D



Assalamualaikum :) Harini aku nak share lagii something . Taktau kenapa aku terasa happy . Tadi aku stalk FB ex-ex aku . Alhamdulilah , aku tersenyum BUKAN berduka taww . Akhirnya , mereka berjumpa dan mengenali orang yang mereka sayang and suka . Doa aku sudah pun termakbul iaitu melihat korang bahagia and berjumpa dengan orang yang lagi better dripada aku . Alhamdulilah . Tapi kitaorg kawan jee sekarang . Tak melebihi dan tak berfikir ke arah keburukan lagiii . Hehehe , kawan lagi better kan beroo beroo Haha . Ada yang tertanya tanya , ex ex aku sudah tetapi aku bila ? Jawapan aku , malas nak fikir haha . Takde lah , sejujurnya aku takut nak sayang orang lagii . Even sometimes aku cakap aku suka seseorang tuh tetapi tak semestinya aku dah cinta mati atau sayang dia mcm aku sayang bf . Tak punn , perasaan itu akan timbul apabila aku sudah ade couple sahaja kay . Tadi pagi aku explainkan kat kawan aku pasal apa yang aku rasa . Yeahh , perasaan aku terhadap lelaki kekadang makin menurun tapi BUKAN lesboo okayy ! Aku straight lagi okayy haha . Cume maybe belum masanya kutt ? Sekarang ni , aku hanya membantu kawan kawan aku yg dlm masalah cinta and more on study . If yang crush crush tuu , yahhh aku mmg ada crush tapi dia pun buad taktahu jee , so aku pun kawan jee lah dgn dia . Tak lebih punn :) Aku pun rase kiteorang more to friends . Biar lah if aku suka dia sampai mati pun . Bak kata dia , jodoh dah ditentukan oleh Allah SWT . Cume sekarang bukan masenya kann ? So , aku terima sahaja dengan hati yang terbuka . Thanks for the advise , crush