August 01, 2012

3Balloons 3Words


Assalamualaikum , harini aku nak bercerita sedikit . Sepanjang di sekolah tadi , entah kenapa aku happy jee . Tapi ade lah juga mengantuk siket and nak menangis siket sebab tak imbanggggg :'( Naseb baik ada classmates nak tolong . Maseh taw taww ! Hehe . Pada mase yang sama juga , semalam pun aku have fun texting . Senyum pun sampai ke telinga . Kekadang takut juga , aku senyum senyum nanty tetiba aku sedih hmm pleasee jangan lah buad aku sedih lagii ? Cukup sekalii kayy :( Kebelakangan ni pula , aku asyik teringatkan ex aku , ID tuh hmm aku lagi ah taktau kenapa . Then , aku tnye pendapat crush aku "macam mana nak lupekan org yg pernah kita sayang?" Jawapan dia "ntah lah eh ?" okay takpaa , aku faham tapi dia tetap solve kan problem aku ni . Lepas dia tanya kenapa boleh gduh semua , aku ceritakan . Dan dia kate better lupekan juga ID tuh . Hmm okayy I'll try my best kayy babe ? Thank you soooo muchhh , my dear crushh I wish I can meet you now but it can't be cause we're far apart . The balloons are for you cause helping me up :)