August 16, 2012

" Putus " H a r a p a n





This is for you -,- 


Assalamualaikum , harini merupakan hari yang kedua sebelum berakhirnya Ramadhan . Dan aku tetiba rase lain dengan crush aku . Kemudian aku stalk dia , dan aku jumpa jawapannya . Orang yang sekian lama aku crush , sekarang sudah menyukai orang lain . Sepatutnya aku happy as a friends kan ? Tapi entah kenapa aku tetiba air mata terlalu "murah" untuk menangis kali ini . Maybe sudah tiba masanya untuk aku biarkan dia kutt ? Yeahh i hope so . Aku pun tak sepatutnya berharap lebih dripada dia . Selama ni aku reka domo , buad komik , bagi lagulagu untuk dia sebelum dia pergi ke sana maybe takde apeape effect and dia still tk dpt catch up apa yang aku nak sampaikan . Ini lah padahnya kan ? Bermula di sini , aku mcm dh hmphh mmg totally zero lahh . Aku taktau nak cerita mcm mana lagi daa . Sumpah sedih . Semua gambar gambarnya di dalam handphone aku , aku sentiasa tatap . Sekarang tiba masenya untuk aku delete dalam memori ingatan aku dan memori handphone aku .   Hmm video yang 24 hours aku untuk melihat dia senyum sekarang dh takde pape lagi dahh . Putus harapan gilaa . Tapi bukan ini ke yang aku nak iaitu tengok dia happy ? Hmm sebenarnya , di sebalik kata kata tuh semua . Ada maksudnya tersendiri . Ianya adalah , bila kita kata kite nak tengok si dia happy dgn org yg dia sayang or suke , sebenarnya dia sendiri yang terase sakit hati tetapi dia berkorban untuk si dia . Semuanya sudah jelas kan sekarang ? Takpa lah , jodoh sudah ditentukan kann ? Semoga anda berjaya dalam hidup anda okay . Like I always said , I'll always pray for your healty , happiness and your success my ex crush . I will be brave to face all those things . Just take care of yourself okay ? 

Sincerely from me , NUR FAZIRA ROSLAN . 



17/8/2012
4.10am