August 22, 2012

Telamat Khari Rayya



Assalamualaikum guys ! Harini sebenar benarnya aku nak wish , Selamat Hari Raya hehe . Maaf lah yee lambat wish sikit :P Nak buad mcm mana kan , bila jee time raya ni bole berblog lagii . Sibuk dgn org dtg lagii , sibuk dgn study nyee lagi . Cewahhh study ke Fazira ni ? Hahaha . Aku pun taktahu lah . Homework padahal bertimbun jee . Kay jangan tukar topik :P Dengan bulan yang mulia ini , aku nak mintak maaf sangat sangat dengan anda anda semua kalau kalau ade yang terkasar atau tergusti semua lah taww taww . Atoto takmo lah menangis taww mcm kita ni tak nangis pun Hihi *penipu sangat tak menangis dpan parents kann ? * Ampunkan kita taw . 

Kepada kawan kawan yang dikasihi , jemputlah datang rumah jika ade kelapangan aww . Aku ada jee dekat ruma nanti cume btau lah taww bilanya nak datang :) Aku tak kesah korang nak datangg , aku sanggup melayan cume jangan buat aku tergesa gesa sudah lah yee ? Aku sepak kauorg karangg . *ehh bru mintak maaf tadi kann ? Hehehe . tak kesah lah , peduli ape akuu :P Kaykay dhh tutup ceritaaa  ! 







Dengan harini juga , aku nak bercerita tentang life aku sekarang . Hihi dulu aku ade crush . Tetapi sekarang ? Semua hilang sudah , malas ahh nak berCrush-Crush ni :D Sekarang ni , aku busy dgn family sahaja dan aku hope sangat boleh berkekalan smpailah aku kerja . Aminn :) Aku happy dengan life aku sekarang , yeahh memang aku rapat dengan beberapa org lelaki . Tetapi pada masa yang same juga . Aku tetap mengingatkan dia yang dia dah ada crush so just stick with one kay :) Aku hanya dapat memberi nasihat dan mengingatkan dia sebgai kawan rapat ;) Pada masa yang same juga , aku suruh dia akan try satukan dia dengan crush dia tuu . Jangan risau kay , Faz akan tolong sedaya upaya Faz . Yang penting pakcik tuhh haa jangan mcm mcm dgn makcik ni haa . Karate juga kangg :DAda orang juga kate aku ni matchmaker ? Hmm let me think , rasanya tak kutt ? Sebab aku ni takde lah pandai sangat pilih kan pasangan orang Haha . Hanya membantu memahami perasaan wanita dan perasaan lelaki . InsyaAllah :) Yeahh , memang aku mostly rapat dengan lelaki sebabkan perwatakan ganas aku ni . Parents aku tak kisah sebab dh dripada kecik aku mcm ni , kenapa mesti ade org yg nak marah ? *Talk to The Hand pleaseee* Sampai sini jeelahh , kayy bbye tcare guys