August 27, 2012

Biarkan berlalu






Assalamualaikum . Harini aku berpeluang untuk mengupdate blog . Sebab harini aku MC tak sihat lahh :( Padanlah asyik sakit kepala jee . Aduduyy , tapi nak buat macam manakan ? Dah nasib badan oh . Hmm kayy takpa coming soon akan baik lah ni kayy don't worry :) As long as you guys pray for me to stay healthy okayy ? Harini aku nak bercerita tentang kejadian semalam . Yeahh , a little bit dissapointed aku bila dapat tahu dia ada crush lain . Dan aku dapat lihat dri segi tweet dia kepada perempuan itu menunjukkan dia betul betul suka dan sayang dengannya . Aku hanya  tersenyum dan memberi tunjuk ajar kepada dia supaya mendekati crushnya itu sebelum terlambat . Dan aku cepat memberitahu twinny aku , Iqaareka . Hmm dan dia pesan untuk berhenti berharap dgn si dia . Okayy iqa , I will even it's painful for me >,<  Then, kepala aku bertambah sakit dan aku cube baring sambil texting dgn si dia . Aku mesti kuat untuk teruskan hidup ! Yess, I must ! Takpa kayy awak, Faz memang okay sahaja . Yang penting, your happiness :) I won't get mad. Never give up to stole her heart okayy ? InsyaAllah I will be there for you as a friends . 

"seseorang harus berkorban untuk melihat orang yang disukai itu bahagia dengan orang lain walaupun perit"