June 14, 2012

I am a heartbreaker


Assalamualaikum . Dah lame aku tak update blogger kann kan ? Yeahhh , been busy these day (: Pada mase yang sama juga lahh , aku kecewa hampa sedih semua ada . Alahaii , berbagai perasaan ada dlm hati aku sekarang ni . Lepastu , aku dah okay . Tetapi semalam aku kecewa lagii . " terima kasih sebab buad kite kecewa , awak . " Tapi aku rase aku tau aku memang patut dpat balasan tu . Takpa , itu semua dugaan kann ? Aku okayy even tadi pagi aku pegi sekolah dengan mata bengkak . Takpa , kau tak kesah kann ? Aku lagii tak kesah . Tapi aku pesan dgn kawan kawan aku , pleaseeee do make me happy today ? dan dorang pun sangat memberi sokongan . Thanks guys ! (: Pagi tu , aku bercerita dgn kawan aku . Dan dia kate , eppy . Aku tengok kau kesian doh . Bile kau dh sayang org tuh kau setia dgn dia . Tapi mestii dorang buad kau gini kann ? Elak nanty kau balas dendam jee ann dgn lelaki . Dan aku pun cakap , tuh lah pasal . Aku pun rase mcm tuuu . Tapi aku still sabar and tak putus asa . Aku takna benda tuu terjadi pada aku balik *positive* Kawan aku pun faham . Sabar jee kay Eppy (: Selagii aku boleh bersabar , aku bersabar babe . Setiap manusia ade tahap kesabarannya . Dan aku rase patut punn lupekan dia . Even moments aku dgn dia takde lah bnyak mana , aku still sayang dia . Tapi bile jadi gini , haihhh aku terkena balik *rase seperti dipermainkan* Fazira, try to be cool and calm down okayy ? Yessssss , I will ! 






Dear man, appreciate women who always waiting and love you.