June 16, 2012

Past is past


A i z a m  R a m l e e 

Assalamualaikum (:  nak tau cerita tak ? Petang tadi ade budak tuh beriya iya nak jumpa aku taww . Sampai sanggup nak amek aku kat DCM . Padahal bukan dia yang bawak kete lalalaa . Tapi aku tetap cakap taknaa ganjak . Then dia mengalah . Terima kasih pakkkkk ! Hahaha . Madah jumpa dia tak berhenti menganjing suara aku and cakap aku pendek . Lu memang sengajee aa , Gay hahhahahaa lol jangan maraa panggil lu gay . MAAPP ! Even kiteorg dah takda pape . Aku still anggap dia kawan kann kann ? Perangai aku dekat dia yang agak gila gila pun memang tak pernah berubah . Manja ? Haaa aku baling kasut kat dia jee if nak manja manja . Ramai orang suruh aku getback dengan dia , tapi aku ? Haih I'm still hurt with love . So sorry . Tapi aku rase dia pun boleh dapat yang lagi better daripada aku (: Chill lah beroo , lu kann "macho" *tangan di atas bahu * mestilah boleh dapat kan kann ? Gua biase jee  hahahhaa .