October 25, 2011

Girls In the city




Pendek cerita , first masuk jee KSL city . kiteorg start jalan pegii ke MBO cinema di tingkat atas untuk beli tiket . Then kiteorg jalan jalan pulaa ternmpak pula kawan aku sorg ni , 'Hello , Rifqi Ikhmal :D ' hahah sebenarnyaa just senyum jee tak say Hello pun hahaha . Sorry bro ! Then , kiteorg jalan mcm bese . First , cari lah Seoul Garden . sbb dah laparr gilaa weyy ! haha bnyak juga makan smpai tak terlarat taw na sumbat bnyak bnyak hehee . Lepastuu , wayang pun pukul 3.15 dah start . Ape lagi , masuk wyg lah . Abg and kakak tiket tuh siap suruh tggalkan number fone pulaa . but we're just laugh 'ha ha ha ' sinting agaknyaa .







Masuk jee dalam wayang . Oh shit ! gelap gilaaaa . Nasib baik aa belum malamnya lagi . Kalau tak , mmg berlari lah aku nnti hahaa . Kiteorg masuk dan dduk di sit kiteorg lah ape lagi hehe . Cerita dea agak seram so aku hanya mampu menutup sebelah mata sbb takut tak tidur mlam dhoee dah lah na balik asrama nanti lagi terbayang bayangg . Tapi bole nmpak dgn jelas bila anak dea didera okay ! haha . Aku saran kan korg tgk lah cerita ni . even sekejap pun , bole terkeluar masuk balik jantung aku nii hahaa :D so , tengok lah yee ?



Moment ini , ketika hendak menghantar Ema ke rumahnya . Actly , depan rumah dea lah ni hehe . tapii kiteorgg pun amek jee lah dgn bantuan papa . Papa aku yang tolong amek kan .Even dah na maghrib sekalipun hehee . Thanks papa . So girls , thanks for everything we've been through today . I have so much fun and i hope you too plus i hope we can be friends forever :)


I You , Girls "-"