June 01, 2011

the past ?



Finally aku sudah balek ruma . suke gilaaa dhoee , dpt men handphone dpt men lappy dpt menaip blogger nii hehe . sukee gilaaa ((: Apa yang penting , dpt jumpe my bf hehehe . first tgk dea wahhh sejuk aty sbb finally jumpe dea di Angsana . Then , lepak dgn dea kat khemah icon community . maluu dhoee sbb mmbe mmbe icon tgk aku semacam leyy . bahayaaaa ! haha . tapi takpee , tak kesahh . lepas tuu , bole pulaaa bergaduh dgn dea lepas balik dri karaoke kat atas . hehe , dea lah belanja aku . tapi sekejap jee sbb dah na maghrib kutt . takan na memekak lagii kan kan ? so , aku pun berhenti menyanyii . na tahu kteorgg nyanyi lagu apee ? first , dea na dgr aku nyanyi . okay , aku pun nyanyi lagu fav akuu My Happy Ending and dea pula ajak nyanyi sama sama , dea mintak laguu Just The Way You Are . tapii aku tak nyanyi sgt punn , heheh malasss . biar jee dea nyanyi sorgg . ngeee . then terjumpa dgn adek angkat aku dgn XXXX pun bersalaman lahh then aku terkejut bile nmpak XXXX salam aizam , wahh wahhhh . terdiam aku tapi still bersabarr pastuhh ...

AIZAM : budak tuh pun salam d . tapi b , tak pena na salam d kalau jumpa d .

FAZ : ohhh abes tuu , na smue pompuan salam d lahh . okayy finee . do it !

AIZAM : b okay tak nii ?

FAZ : ( im smiling )

AIZAM : b na balik ehh ?

FAZ : haah lahh abes na kemane lagii .

AIZAM : d gerak dulu lah kayy ?

FAZ : pegi jee lahh .

then dea pegii . pastuhh , aku tak msg dea langsung . dea msg aku , (ohh pegii jee lahh ehh ? okay finee ) tapi aku tak reply langsung smpai lahh mlm tuhh kteorgg fightin . haishhh . then dea yakin kann aku about his love . thank youu sayangg i love youuuu too .