March 12, 2011

Ali Cafe



Tadi pagi mama ajak aku breakfast luar smbil tolong dea . so aku dgn adek aku join jee lah pastuhh mama bawak aku pegi breakfast luar , hehe aku tanya mama . sedap ke kat tmpat nii ? then , mama kate sedap lah jugak . try lahh , so aku pun try lahh . aku mintak nasi lemak bungkus jee sbb aku jenis memilih siket kalau bab makan ni . na makan mat salleh breakfast , takde sos cili pulaa . aku pun order tuh jee lahh . then , yg aku dpt mee siam bungkus hahaha . aku ckp dgn mama aku , ehh asal dpt lain nii ? then mama tnya tetap na makan kee ? aku ckp lah alaa takpelahh , asalkan dpt makan . mintak mintak lah sedap haha , skali aku makan peghh licin . lepastuu , aku order air iaitu Cham ( campuran kopi & teh ) plus biskut di tepi . hehe sedap lahh jugaa . hehe na try buat lah nnty peaceeeee ^-^