July 21, 2014

Berzaman katanya

Assalamualaikum dan hi semua! Selamat berpuasa semua. sorry lah lambat wish kat korang semua. eishhh maklumlah kan lama aku tak berblogging sejak sejak masuk U ni haish. Nak kata banyak kerja pun idok lah juga. Nak kata study pun idok juga. Maybe takda masa sangat nak fikir ayat ayat untuk menaip nanti kot?  haha. Macam-macam jugalah yang jadi lepas je aku tak berblogging ni. Ya, hidup aku still mcm biasa lagi. Tapi tah lah orang ramai kata  aku dah gemok taw sekarang ni hmmmm sedihnyaaaaaa :( Nak kurus mcm dulu dulu masa sekolah tu. Sekarang ni badan kena jaga je sebab takut melarat, kesihatan pun kenalah jaga juga. Kalau tak, asyik sakit tapi dugaan kan nak buat macam mana lagi. Haa korg nak tahu tak? Aku dapat roomate baru juga, semua budak tourism tpi gegila je kepala. Penat eden nak melayan hahaa. Tapi alhamdulilah dorg okay je takda lah teruk sangat :P 

Sekarang ni, aku dah makin rapat dengan Zarith Amani kkkk nak tahu sebab apa? sebab kiteorg dah makin dekat and bilik pun dekat je. So, bebila je together je. Hehehe macam macam atau apa apa jadi semua dia tahu. No hide! :P Korang mesti nak tahu kan apa jadi sepanjang aku tak blog lately ni? Alhamdulilah, aku masih mcm dulu. Aku dan si dia masih mcm dulu dan kiteorang dah jumpa :) Setelah bertahun kawan barulah dapat jumpa. Alhamdulilah everything goes well. Nothing happened. Kerap kali jugalah kiteorang keluar tapi bila free jelah. Kalau tak free tu, terpaksa lah beransur hihi. Walaupun jauh, tapi effort tu ada lah juga untuk jumpa.Kalau tak, asyik bergaduh benda yang sama je. Dan bila dah keluar ni faham faham lah, apa jadi? Gaduh juga... itu pun makan hati je  and banyak sabar jelah. Cuma sayangnya aku dengan si dia ni, banyak kali keluar pun gambar selfie berdua yang elok siket mesti takda .  Itu yang pelik. Maybe sebab dua dua malu hahahaaha. Aku pulak?? hahahaha :D Aku boleh je ajak selfie dan dia pun sebenarnya tak kesah nak berselfie tapi disebabkan aku pun diam, dia lagi lah diam je....... Sabar jelah. Aku ni nak cakap tapi malu punya pasal hahaha. 

K ramai jugalah tanya kenapa aku dah lain? dulu kalau ada boyf mesti show public tapi kenapa skrg takda pun? ke aku single? haha dan kenapa gambar yang tu tak post dekat instagram/ twitter? Betul tak? mmkay let me explain everything here. First, aku bukan lain cume berubah sebab berfikir secara rasional. Did I must show to public that I have boyf?? Sebenarnya mcmni,  mcm yang aku pernah ceritakan dulu, kiteorang mmg takda declare apa apa sampailah sekarang dan kiteorang pun tak pernah tahu relationship kiteorang boleh pergi sejauh mana. Just keep praying for it. Jadinya, aku bukanlah single cume taktahu status aku ni apa. Orang tanya aku, jawapan aku masihlagi "entah" haha . Teruk kan?  Kay get back to the question! Actly, memang tak salah kalau aku nak letak gambar gambar kiteorg dekat instagram/ twitter. Cume aku taknak orang fikir lain pasal kiteorg and bukan taknak korang tahu siapa dia. Cume aku rasa itu adalah privacy antara aku dengan dia. Biarlah hanya kiteorang dan rakan rakan terdekat je yang tahu. Contohnya, kalau semua orang tahu, then sesuatu relationship tak menjadi. Kan dah payah macamtu? So, kiteorg decide untuk berdiam. Kekdg dah banyak kali juga aku gaduh dgn si dia pasal benda mcmni. Sebab dia selalu suruh aku sabar. Then, bila dah lama lama, barulah aku tahu kenapa dan mengapa. 

Okay ! semua persoalan orang ramai telah pun terjawab dan aku harap sangat korang faham situation kiteorang. Yang aku hanya boleh buat adalah bersabar dan berdoa yang Allah akan berikan yang terbaik pada kiteorang (: Itu je. Bagi sesiapa yang rasa dia nak try destroy relationship kiteorang. Try your best babe! If God willing and betul tu jodoh kau, aku boleh let go. I don't mind :) Selagi kiteorang boleh hold, still hold. Thank you !! Klah nak tidur dulu . Havva nice day and gooodddddnighhhhttt uollsss ♥ ♥