June 03, 2013

My Big Day


You & I are the CHELSEA LOVERS

Assalamualaikum dan selamat tengah hari semua :) 3/6 iaitu satu hari aku tak contact dengan dia . Tak call tak whatsapp tak text semua lah . Takpa , aku pun taknak kacau dia so aku pun diam je sebab memang selalu macam gini . Takut nanti 24 hours asyik contact je , bosan pulak kan ? So , aku diam :) Harini pulak 4/6 kami sekeluarga akan menjadi sibuk dan tak tentu arah . Haha biaselah kan , sibuk packing semua . Esok tengah hari sudah bergerak ke KL tapi padahal flight lambat lagi . Hahaha biaselah tu kan ? Dari Jb nak KLIA bukannya dekat sangat macam sini dengan Legoland . Hahahaha :D Mudah mudahan perjalanan kami ke sana nanti berjalan dengan lancar . InsyaAllah itu semua atas berkat doa kalian semua . Terima kasih ya ? ;) Dan mudah mudahan juga aku tak diserang sakit lagi sepanjang masa di sana . InsyaAllah :) "Jangan angkat barang barang berat  okay Fazira? " Hehe , itulah dia akan menyebabkan aku sakit seperti diserang penyakit jantung . MasyaAllah . Elak elakkan lah yaa . Kat sana pun , ade orang kata kene guna roaming jee ? Tapi taktahu lah eh ? Niat yang betul insyaAllah diberi jalan :) Sebenarnya aku berharap agar si dia tidak akan tahu bila aku pergi . Mudah mudahan kawan dia tak bagitahu dia apa yang aku dah bagitahu dan apa yang aku suruh sembunyikan . Hmm really hope that ! Sejak bila lah aku jadi nakal dengan dia ni . Confirm nanti dia tetiba whatsapp , "dekat mana ? tak cakap pun dengan i kan dah gerak ?" Haha aku suka betul buat dia macam tu . Sebab dia nampak sangat comel bila macamtu . Nak nak kalau bagitahu dia mase kiteorang on call . Hee kadang kadang dia boleh marah tapi marah memain :P tapi sekali dah marah . K stop gelak terus . Hahaha . I'm gonna miss you dear :'( Suara dan gelak tawa you .  Hmm semua I akan rindu . I harap bila I balik nanti you tak lupakan I . Really hope ! Sebab tu lah takut nak pergi ni taww . Tapi nak buat macam mana . Itu kewajipan seorang islam . Jadi I harus tunaikannya . InsyaAllah dengan izin Allah , I akan doakan untuk you dan seluruh keluarga dan teman teman you . Alhamdulilah . Takecare taww MHK :*