March 21, 2013

It's OVER


Assalamualaikum dan salam sejahtera wahai bloggers :) akhirnya akhirnyaaaaaaaaa..... tamat sudahlah aku berkhidmat dalam PLKN . Pada ketika itu , semua orang sedang murung dan bersedih kerana akan meninggalkan antara satu sama lain . Seriously , sangat sangat sedih tapi aku malas nak tunjuk kesedihan aku hee . Sebab nanti aku sedih lagi teruk . So , just relaks & cool (:  Sebelum aku masuk PLKN ni , aku sangat susah nak bersenam dan mmg pemalas lah kiranya . Tapi bila masuk jee kem ni , pehh dah jadi macam kebiasaan aku nak bersenam hehe . Dan seriously , berat badan aku menurun 2kg . Alhamdulilah aku berjaya (: Dan sekarang ni jee , aku tengah berusaha on diet sampailah si dia tu marah dot dot dott -,- sorry awak hehe :p Sepanjang aku dekat sana jugalah aku berkenalan ramai kawan dan bertambah peramah dengan semua orang di sana . Dan secara tak langsung , aku semakin rapat dengan si dia dottt it's secret babyyy ;* hehe walaupun dia bukan satu kem dengan aku pun dan atas umur aku , aku tetap on the phone dengan dia sebab aku sentiasa pegang pada janji aku yang aku takan lupakan dia  dan cari orang lain even dalam kem sekali pun . Akhirnya , aku dapat membuktikan janji janji aku tu . Hehe (': Sekarang dah habis Plkn kann kann , aku tetiba rinduuuuuuuuuuu macam nak balik kem balik aww . Dengan komandan yang sporting , baik hmm rase macam nakkkkk balik sana lagii . Dan aku rasa bukan aku sorang yang ade perasaan mcam gini kan ? Korg juga kan ? Hee . Jomm balik kem ?? )': Aku berharap sangat boleh buat reunion dengan korang semua . lebih lebih lagi Alpha Team !!! I miss youu goshhhhh :*