December 31, 2012

01 01 2013




Assalamualaikum . Dah lama nampaknya aku tak berblogging kann ? Hee sorry taww semuaa :) Harini merupakan hari yang pertama dalam setahun iaitu Tahun Baru babyyyy :* Aku telah banyak membuat beberapa hajat yang masih belum tercapai . Tapi hanya sedikit jee lah yang aku boleh bagitahu korang semua eh eh ? Hehe . One of my #WishFor2013 is to be with you and love you with full of my heart , dear crush InshaAllah and I hope you're the last one for me to stick with . Aminnnn :) Just like what I told you yesterday , my only taken by YOU  >,-   Itu apa yang aku hajatkan tetapi tak menjadi kenyataan pun takpa . InshaAllah aku tabah sebab kalau ada jodoh tak kemana kan ? Hanya berserah kepadaNya (; Okayy sempena tahun baru , bulan pertama dan hari pertama juga  aku sedang menanti nantikan hari sabtu ini iaitu hari pemergianku ke PLKN wuuuuu ~ dan bila dah sampai sana . Pehh confirm hari hari yang memenatkan bagi aku dengan kawan kawan aku kat sana tu kann ? Fuhh sama sama doa jee lahh tak kene hentam teruk teruk dekat sana yee ? Hehee :P Okaylahh penat lah pula menaip harini. Maybe sebab dah lama tak menaip kann ? Hehe . Doakan kejayaan dan kesihatan kite kat sana taww taww awak semua . ILebiuuuuuuuu bloggers . xoxo :**