April 28, 2012

A pieace of my story







Assalamualaikum (: Maaf ya sebab dah lame tak update blog ni . Been busy these days . Ni pun online curi curi masa tidur taww haha . Aku ada cerita siket ni nak share dgn korang hehe . Since minggu lepas , aku text-ing dgn seseorang . Aku ade lah juga bising bising dgn dia sbb ade perkataan yg dia suke pnggil aku tapi aku tak suka . Then , lately ni aku tengok dia mcm diam jee awww . Aku pun mcm kenapa dgn dia ann ? Then aku pun text-ing dia tapi dia mcm takde mood . Hmm tapi bile dh lame lame , bru rase mcm suka kat dia . Tapi bile aku tgk status dia HomaiiiiiiGOD ! dia dh ade gf baru . Kay if dia tak ckap , aku bole accept lagii aku tak kesah . Hmm sukahati ahh . Aku dah makin sakit hati dgn lelaki kutt Grr . But someone told me that there's other boys are more better than now . You can't find it now but one day you'll ! Sumpah aku cakap if ade problem pasal nih , dia gila faham perasaan aku . Thanks you babe  *justfriends (: *