January 28, 2012

Oppsssss


Assalamualaikum . Harini aku hendak bercerita kan tentang kejadian semalam . Haishh sangat pening juga lahh . Directly , aku cakap aku bosan juga asyik reject orgg jee . Sbb aku sememangnya tak ready lepas putus . Hmm , kalau boleh mmg takna sakitkan hati sape sape . Tapi korg yg buad aku jadi gini . Ade yg faham bahasa ade juga yg tak faham faham juga bahasa aku kann ? Haiyoo susah tol kalau gini . Aku tulis mcm nih bukan nak bangga diri ke ape . Tapi hanye nak meluahkan perasaan aku yg sememangnyaa aku rimass ! Tolong lahh faham kondisi aku yg skrg nih . Aku sndiri taktahu aku still syg ex aku ke tak . Aku sndiri taktau aku suke pada siape ? Sume aku tak tau sbb kalau bole aku takna pikir pasal tuh sume . Aku takna korang salah faham and sakit hati bile tahu kebenarannya . Memang betul , seorang perempuan perlukan perhatian dripada lelaki tapi aku takna kan tuh sume buad mase sekarang nih . Aku pun takna tolak permintaan sesiapa cume aku susah nak terima org yg lebih 'up' dari aku . *history will be always be history* Last sekali , aku harap korang sume faham sebagai seorang lelaki yg memahami seorang perempuan . Terima kasih