December 02, 2011

2nd Dec 2011



Happy 16th Birthday Mr.AR
Even ni gmba lame mse celebrate birthday b pun , tapi situationnya tetap same kann ? D masih na b suapkan ? haha takpeee , I don't mind about it at all . Pd mulanyaa , dh berjaya buad dea percaya yg aku tak jdi pgi CS , celebrate birthday dea and jumpe dea . Tapii bole pulaa kantoii jumpee dea kat escalator hahah . Dea kate dea terkejutt gilaaa then cube larikan diri dri aku . Tapi takdpt , dea tgk cincin and rantaii . And bile tahu aku kat blakang dea , dea ckp kat Aykal
yg dea na blikan tuk Aykal . *saje menyakat aku* hahaha then aku pukul blakang dea . Dea dh menjeling ann haha aku ckp lahh elehhh mara laaa tuhh ? hahaha then dea trus gelak ann . Then , kteorg grak pegi MC'D na celebrate birthday dea . Pastuuu , dok menyakat jee aku ann . Sepak juga karangg hahahah . Tapi aku happy gila that day , sbb dpt tgk dea snyum and happy mcm tuh skali . Jarangg gilaa aku nmpak muke happy dea mcm tuh . And sayaa harap awak suke dgn hadiah yang saya kasi awak smlm (hari khamis) Saya pun harap yang terbaik untuk awak taww .
Ingat pesan saya yang awak bace kat Kad HB awak tuhh Hehehe . Thanks you cause give me a chance to be with youu and I hope you won't leave me again and again .

I LOVVVVVVEEEEEEEEEYYYYYYYOOOOOUUUUUU DIDDY'S DOO