May 20, 2015

2015


Assalamualaikum and hi semua!!! Wahh dah lama gila tak usik  blog aku ni. Nak buka kekadang bila pula nak dapat privasi untuk tulis blog aku ni kalau tak nanti aku takkan ada idea nak tulis apa haha :D Mesti ramai yang tertanya tanya cerita pasal aku kan? Alhamdulilah, aku sihat sahaja and btw sebelum ni aku ada cakap pasal misi menguruskan badan kan?? Guess what? I have lose my weight!!!!!!! Tapi takdelah sampai 10kg gedebuk terus kan. Just berapa kg je turun sebab biasalah kalau dapat masakan mama sendiri confirm nak makan jee hehe. Kalau nak cakap berapa berat skrg tu nanti nanti lah dulu sebab segan lagi hehe :p Mission still in process....... just want to get a fit and healthy body :) wishmeluck! ♥ 

Kedua, cerita apa yang korang nak tahu lagi?  Ha dah boleh agak dah. Sebab orang yang dah lama tak jumpa dan baca blog aku ni pun, ada pernah whatsapp dan tanya pasal kisah aku dengan si dia. Okay aku akan buka cerita pasal kiteorang. Alhamdulilah for a past 3 years, I still with him but still unofficial :) Kalau nak official sangat, tunggu dan lihat jelah siapa yang akan menjadi suamiku nanti. Percaya pada jodoh apa yang Allah beri :)Yeahh kiteorang masih lagi contact each other and keluar bersama cuma tak selalu macam pasangan yang lain. Kiteorang dah macam lebih daripada seorang best friend tapi tidak lebih sebagai pasangan bercinta. I kept our words "kalau ada jodoh, adalah. Kalau takda, takda" Kata kata ni mungkin perit tetapi berkesan juga akhirnya bagi aku. At last......... Yang penting aku tahu jaga diri sendiri hehe. So sesiapa yang tanya bila lagi nak declare semua? sampai bila nak macamni? Rasanya jawapan semua sudah pun terjawab kan?  Kiteorang lebih selesa macamni ;)  Dan ada juga orang bertanya taknak ke cari pasangan lain? Okay macamni aku jelaskan. Actually memang pernah terlintas tetapi......dah penat bercinta ataupun sayang orang baru. Yeah mungkin aku akan berjumpa lebih ramai lagi sama ada di degree ataupun di alam pekerjaan. Aku tahu itu tapi kalau hati dah tertutup, takboleh nak buat apa sebab aku dah pernah berniat yang si dia mungkin menjadi orang terakhir. Penat!!! So............... jangan tanya aku lagi soalan ni dah penat nak jawab hahaha. Faham tak? mestilah faham kan? Budak bijak yang baca ni. 

Rasanya setakat itu je lah yang aku  boleh ceritakan. See you soon for a few couple of months. ♥