November 16, 2012

Freaking problem




Bismillah Ar-Rahman Ar- Rahim

Assalamualaikum and good evening my dear bloggers . Hehe how are you today ? Well , like always . I will be staying at home alone . So , I spend my time on blogging . Alaa asyik speaking , penat lah pula nak memikirkan ayat . Kita cakap bahasa kita boleh ? Awak nak bahasa Thai ke Melayu ? Hahaha XD kay gurau jee . Thai boleh cakap spontan jee kay ? Tapi bukan disini . Hehe :P Kay balik pada cerita kita tadii . Nak cerita tentang kehidupan sekarang . Beberapa hari ni aku asyik bergaduh jee dengan ex aku tuh biasalah kan perempuan kalau cemburu beginilah padahnya . Tapi semalam aku seolah olah dapat hidayah *cewahhhhh opsss* Dia cerita tentang seorang gadis kepadaku . Pada mulanya, aku agak terkilan dan tiba tiba air mataku mengalir . Tapi ego aku boleh tinggi pula " kenapa mesti nangis? kenapa? Stop it fazira! Don't be so weak "  Sambil itu aku texting dengan kawan aku , Aidatul Akmal . Thanks you babe cause trying (: Tapi aku rasa kesian dengan kawan aku sebab aku ni degil sikit . Dia tak kasi aku menangis , tapi tetap menangis . Apa nak jadi ni Fazira ? Haha :D Sedih lah kawan if kau kat tempat aku pun aku rasa kau menangis tapi lagi teruk kutt ? Bhahaha . Tapi aku tetap tabah dan aku teruskan life aku walaupun sakit hati . Takpa maybe aku dengan dia takda jodoh . Eh eh ? Apasal sampai ke jodoh ni ? Then semalam aku cerita kan hal ni semua dkat cousin aku dan dia sependapat dengan aku . Yeayyy I win ! "If dia sayang or betul betul suka kat kita , dia takan layan perempuan lain " Aku rasa aku lagi banyak pengalaman daripada dorang tapi tetap sama pendapat . Hehe thank you cousins :* Kay sambung cerita . Dan hatiku pun rasa lega plus tenang jugalah . Tibatiba pagi tadi dapat message daripada dia . Mula menghembuskan nafas sebab taknak fikir pasal semalam dan malas nak bergaduh . Kay , dia tak cakap pasal semalam . Thanks God ! Aku pun texting lah dengan dia even reply ciput ciput pun hehe . Maaf ! Tapi boleh pula tetiba tengah hari gitu dia cakap pasal semalam . Haihh -,- cume aku tetap layan jelah kan ? Cume nasib baik jugalah aku tak naik angin haha . Malas nak gaduh punya pasal . Just chill and forgive him sincerely (: Baik kan aku ? Ghahhhh perasan nak mampuihhh . Kay dah mengarut .*Sambung * Sebenarnya dalam diam diam aku ni , dia taktahu apa yang aku sedang alami sekarang ni . Aku tengah ade problem juga . Dia sibuk dengan masalah dia , aku pula memikir sendirian macam mana nak handle problem aku . Hm :/ Sebab dah sangatlah buntu tahuuu >,< Ada lah juga seorang lelaki ni datang life aku , aku pun taktahu lah sejak bila tujuannya apa semua lahh . So aku just diam je dan lihat apakah tujuannya ? Ehh ? Haha lepastuu aku macam dah cam apa tujuannya je ? Cume aku tak pasti jadi aku decide untuk berterus terang dengan dia . Kalau boleh aku taknak buat orang kecik hati atau sakit hati dengan aku sebab mama kate macam macam boleh jadi . If tak suka , jangan dilayan sangat . Takpun honest je . Jadi aku pun honest dengan dia . Nasib baik dia boleh terima . Tapi kite ade satu reminder lah dekat awak , sorry lagi sekali kayy . Kite bukan tak suka awak cume kita rasa kite hanya boleh berkawan je dengan awak . Sebab sakit hati kite dekat lelaki belum lagi padam sepenuhnya . Kite harap awak faham kali ni . Dan kite hope ni last reminder kite kasi kat awak . Terima kasih kerana terlalu ambil berat tentang kite , kite bukan tak suka cume . Kite ni hanya kawan , kite taknak awak layan kite ni macam lebih daripada seorang kawan . Terima kasih lagi sekali . Kite doakan awak akan jumpa yang lagi better daripada kite , aminnn (: