February 11, 2012

Idaman Kalbu


Pehhhh , semalam tengok majalah kawasaki . Lawaaa siaaa motor diaa . Aku sukee gilaa motor nih . Taktahu lah kenapa . Tapi mmg lawa lah kalau bawak ann tapi sayangnyaa , mama tak bagi kite bawak motor na na , amek lesen motor sbb kite pmpuann . Alaaa , nak jugaaaaaa . Bole lah bole lahh nak amek lesen motor jugaaa * naty eppy dh keje , eppy bole beli motor hehe ;P . Berangan nih namenyaaa . Lantak lahh , yang penting aku sukeee hehee . Berangan-angan tak semestinya tak mengejar impian dan cita-cita kann ? InsyaAllah mesti adee . Tapii kann , kalau tak beli motor. Aku nak beli kereta . Kauorg nak tau kereta ape yg aku suke ?



Haaaaa nih lahh diaaa kereta idaman akuu . Smartt kann ? Aku tak kesah sebenarnyaa , yang penting dea sport and jenis yang mcm nih . Cantik tak cantik tak ? Aku tak harap pun sape sape belikan untuk aku . Kalau boleh aku nak beli dgn hasil titik peluh aku sndiri . Untuk dpt yg baik , cntik dan menarik seperti ini , mesti lah aku kene blajar bersungguh-sungguh and dpt keputusan yang baik . Dpt kerja bagus , jadi bussinesswoman yang berjaya insyaAllah aku akan beli kereta ni ataupun seperti ini . Kalau ade rezeki tak kemane kankann ? So prove it that you can do it , Fazira Roslan ! Go Go Go hehe kBye :)