August 19, 2011

I'm Coming , First Eid ♥


Assalamualaikum semua (: Seperti biase sebelum menyambut Hari Raya Aidilfitri , kita akan menyambut bulan Ramadhan dan sekarang ni lah bulan Ramadhan nyaa . Lagi seminggu saje lagi kita akan menyambut Raya ! Finally ! yes yes yesssaaaaaa . Hhehe Minggu depan bersamaan 26th aku akan balik ke rumah lagi untuk menyambut Hari Raya bersama keluarga tercinta hehe . Then , aku akan collect duet raya bnyak bnyak Hhehe excited ni taw na beraya . Sampai dah siap tempah and beli baju raya serta tudung skali taw . Hhaha cume yang belum beli tinggal kasut dan handbag jee mey hehe . Ni yang buat kan aku betul betul tak sabar na rayaaa . Lepas tuu , selama seminggu aku cuti sekola aku ingat dan aku hope sangat na pegi Raya si dia hehe . Dia dah ckp awal awal lagii dgn aku sbb sebelum ni tak pena pun aku jejak kaki ke rumahnya . Kesian pulaa kat dia asyik datang rumah aku jee tapi bile di ajak ke sana , tak datang pulaa . Hhehe IM SHY babe hahahaaaaa :D Shhhh diam diam jee sudahh lerrrr yaaa . Jangan btau ibu and ayah awak taw ngeee . Kemudian , aku akan balik lagi ke asrama and prepare untuk final examination . Aiyaaa sangat takutt untuk mengambil exam . Tapi kene lah usaha dari sekarangg kan kalau nak dpt result yang bagus nti kan kann ? So You Can Do It Fazira Roslan ! Okay lahh penat pulaa bercerita panjang panjangg nii taww . Nati kalau ade pape lagii , Aku inform kat sini lah taw taww hehe Daaa~