February 26, 2011

THE WORD FOR YOU



Mase tuu aku mmg time lepak dlm dorm , na call dia tapi mcm malas pulaa sbb kene tuka baju hehe lagipun nnty parents na dtgg so rest lhaa dlm bilik . pastuh , dpt lha idea buad bende nii . hehe , suke gilaa akuu bila Lala buadkann sbb tulisan dea lagii cantik dri aku ngeee . then men snap snap picture ramai ramai . ni jee lhaa yg aku ade tuk lepaskan rindu aku kat dea selain callin and the watch . lepas nii , aku tak bole bwak gmba dea lgii . sebelum kene tarik kann baik aku amek simpan kat rumaa . btw , tadii mama ternmpak jam tangan aku yg A's kasi kat aku . mama perli , wahhh lawaa jam ? aku terus sembunyikan . then mama tnya sape belikan ? aku diam smbil snyum . mama pun snyum snyum , then mama ckp aizam bagi kee ? aku mengangguk smbil snyum ngeee malu siaaaa :D Lepas nii , aku na jadi mc shedot pulaa sbb ke hulur hilir bwk pencil box tiger dea tuhh , dh mcm bntal busuk taww haha . aku na teddy bear jugaaaaa heeeeee nty bole peluk selaluu weee jgn mara lhaaa yerrrr (: Btw , sorry sbb sekejap jeah balik and tak jumpe tuk mggu nii . tak sempat lhaa ddy . mcm mcm hal pula tuhh na kene beli . b harap d faham taww (:
The Last For You Is I Love You Forever