December 23, 2010

Teknik Perd (=


Tadi pagii aku pegi anta borang kat teknik perd . haha aku tanya lah ape ape kann kat pejabat then , lastly mama aku tnya . dik dik , ni uniform sekola dea kee ? then org tuh kata haah . ya allah , uniform dea mcm bukan uniform bese , uniform dea yg mcm baju kelab / persatuan tuhh . takyahh pakai baju kurungg or lelaki - tie hahaa aku dgn kawan aku and mama aku gelak gilaa gilaaa . biar betul ? :D tapii ape ape punn , keputusan dpt masuk ke tak dlm mase 2 minggu so aku kene lah stay sekola lame dulue kann ? waduhh bosann gilaaa ntii sbb ramai dah takde ntii huahua then ntii msty cikgu cikgu kawal ketat kannn eishhhh benci betul lah akuu haha ape ape punn mama kate ' doa jee lahh biar awak berdua dpt kay ? ' thanks to mama and papa for your support . i really appreciate