August 10, 2010

Jusco Bkit Indah ♥


Hari Ini , PENAT gilaa . sbb pegi jusco kul 3.30 gytuh pastuh balek kul 7 lebihh whoaaa tapi shopping siket jee ape ape jee . tapii yang penting aku dpt beli baju yang aku na sngat beli seyy Yahoooo ! Suke gilaa bile dah try smue baju tuhh ;PP Lepas aku dah beli baju , kteorg jalan jalan lahh pegi mana mana kedai . then , yusra pun laparr so apea lagi pegi lahh makan and try makan di 'BBQ CHICKEN' . aku pun order spagethi , iced water and rainbow treat . dorg order lain . aku pun tak hafal ap yg dorg order tadii hahaha lepastuu , kteorg amek lah gambar kat dlm restaurant tuu sbb tempat dea boleh tahan canteks jugaa lah kann kann ? =,=

Dah abesh makan jee , kteorg mintak bill kat waiter tuh . Korg na tau harge dea brp ?

*makanan aku : RM 18.40
*makanan yusra : RM10.90
*makanan azy : RM 25
Bile kteorg kira balek , harge dea baru jee RM54 lebih gytuh lahh rupe rupenya kann , dea kire skali service dea . mak aii , service pun RM5 taww . aiyaaaa . teruk teruk ! After that , kteorg dah penat jalan Kteorg dduk jap and amek amek gmba lagii . ehehe

Lastly , tempat paling happy ! di playground jusco tuh . mmg kteorg gila gilaa punyee org ramai tgk , SO WHAT ?! haha , asalkan kteorg happy ! hahaa , mcm mcm gelagat taww kteorg :)) mcm org gilaa pun adea hahaha . lepas tuu , papa dah smpai . azy ngecek beg and baju jacket trend zaman sekarang tuhh di TWENTY-NINE . then papa kasik tuhh . lagi bestt ! papa ade tnya eppy tak na beli jugaa ? haishh tapi tak sempat sbb dah masuk kereta hahaa :DD sabarr jee akuu . tapi takpee , nnty aku akan selalu dtg sane beli baju sbb baju dea lawa lawa ♥ ♥ gilaa gilaa punyee taww . mostly , cina lah yang pegi ke tempat tuhh sbb baju dea mmg trend org cina :) than , ap lagi balek rumaaa .

the end